I vår kom jeg over et lite sidebord på salg i en nettbutikk. Vi trenger et lite bord ved divanen og jeg hadde et klart bilde i hode av hvordan det skal se ut. Akkurat som dette var det ikke, men understellet passet midt i blinken og frem til nå har det fått stå slik i påvente av ny bordplate.
Den datt jeg over på gatesalget til Eske tidligere i sommer og bordet er i ferd med å bli akkurat slik jeg hadde ønsket meg det. Jeg må bare få festet den nye platen til understellet og det var visst ikke bare bare. Men på til slutt, det skal det ;) 

Ønsker dere alle en fin helg!




/



I found this side table on sale in a online boutique this spring. Vi need a little side table by the sofa and i had a specific image of it in my head. This came pretty close but i wanted a different top though. This summer i found the perfect one in a street sale, i just have to find a way to mount the top to the legs and that wasn`t as easy as i though it would be. But it will happen i promise ;) 

Wish you all a lovely weekend peeps. 























Therese











Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.