Da var en ny Cereal city cuide rett rundt hjørnet og neste tur går til vakre København. Det begynner desverre å bli noen år siden jeg var der sist, men jeg får fremdeles stjerner i blikket når jeg tenker på den byen. Det var uten tvil kjærlighet ved første blikk og forhåpentligvis kommer jeg meg en tur tilbake dit i løpet av høsten en gang.
Da kommer reiseguiden godt med for mye har nok skjedd siden jeg tuslet i gatene der sist. Studio Oliver Gustav, Rue Verte og The Standard er definitivt på must see - listen min. Er du straks på tur og ikke rekker papir guiden finner du en online guide på nettsiden deres. Og ønsker du å forhåndsbestille boken gjør du det i shoppen :) 






/





A new Cereal city guide is just around the corner and this time the journey goes to wonderful Copenhagen. It`s been a couple of years since i was there the last time unfortunately, but i still get glitters in my eyes just thinking about it. It was definitely love at first sight and hopefully i will be able to go back soon. This city guide will probably come in handy though because i recon a lot has happened since my last visit. Studio Oliver Gustav, Rue Verte and the Standard is most definitely on my must see list. If you are just about to pack your bags and dont have the time to wait for the book, you can find a online guide on their site. If you would like to preorder a copy of the Copenhagen city guide, you can do that in the shop :) 























Therese






picture 1 & 2 by gathering objects
picture 3 by litchfield | picture 4 by cereal 






Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.