Her kommer innleggene trillene på rekke i kveld. Først ute er juni-favorittene og som jeg hadde elsket å se disse på stuen min. Grand piano sofa fra Gubi er jo så utrolig lekker, men om det er det foretrukne møbelet å ha på stua med to små vet jeg ikke helt. Lekker er den hvertfall og sammen med et TS bord i sort glass, et par lysestaker fra Skultuna og en pute i grått og hvitt print fra HM Home tror jeg man kunne fått en riktig så koselig lese/kosekrok. Runde speil er jo virkelig i vinden for tiden og dette fra AYTM er nok min favoritt for øyeblikket.





/




My favorites this month would make a lovely cozy reading-nook. Just love the Grand piano sofa in dark grey velour from Gubi. I`m not sure if it is quite the furniture you would like to have in your living room when you got small kids though. I paired it with a TS glass table, a couple of candle holders from Skultuna and a pillow in grey and white print from HM Home. Round mirrors seems to be quite popular at the moment and i really like this one from AYTM. 






Therese






mirror - aytm | pillow - hm home
grand piano sofa - gubi | ts glass table - gubi
silver candle holders - skultuna




Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.