Herlighet, for et deilig sted å bo!! Siste dagen i mars og snøen er allerede så godt som borte. På en av de varmeste dagene påsken hadde å by på ble ballerinaene tatt frem igjen, det vil si jeg rakk vel aldri å sette dem helt bort. Den neste måneden gleder jeg meg vilt til kjenner jeg. Endelig skal vi få oppleve skikkelig VÅR igjen.

Her er forresten mine favoritter for mars. Jeg pleier alltid å få en liten boost hva antrekk gjelder på våren. Når plaggene blir litt mer lett og luftig men likevel med et sjal i halsen, da trives jeg best.






/





Spring is here and the warm and fuzzy garments can go.
I love the dark grey and blue hues together at the moment. 






Therese








scarf - stylesnob copenhagen ⏐ shirt & coat - hm
trousers & iphone cover - by malene birger ⏐purse - adax  
shoes - tiger of sweden 

Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.