Dagene flyr avsted alt for raskt
for tiden, ja nesten enda raskere enn de gjorde
og jeg som trodde tiden fløy da jeg hadde ett barn
må bare konstantere at døgnet for øyeblikket
har alt for få timer til alt man gjerne skulle gjort.
I går var det første dagen på tre døgn der jeg kunne sette meg 
ned og nyte maten, fremfor å hive den i meg fordi
noen andre skal ha maten sin, kos eller bare oppmerksomhet.
Men for all del, fremfor første gang da det føltes som et
gedigent sjokk at et lite menneske kunne kreve så mye
av en hverdag jeg hittil hadde styrt selv så nikoser
jeg meg denne gangen. Hun er ingen sovedukke
så mange timer "fri" i løpet av dagen har jeg ikke.
Men hun er et stort smil hele tiden som elsker kos
og pludring. 2,5 måned gammel og allerede så gir hun
så utrolig mye av seg selv. SOM jeg gleder meg
til resten av livet med henne :)


Og denne gangen vet jeg at det tross alt 
bare er et øyeblikk av livet og denne tiden kommer
aldri igjen. Så blogg får være blogg
en liten stund til ;)





/




Time flies when you are
in good company and indeed it does.
I`m spending my days with our
beautiful baby girl and i love
every minute of them. And she is
all smiles and happy giggles
so i think she does too :)     



Therese






1 comment

  1. Hyggelig med innlegg og nydelige bilder:)
    Men enig med deg, blogg får være blogg, den tiden dere har nå er magisk og gull verdt ♡
    Tiden flyr så alt for fort, jeg skjønner ingenting jeg, her har mine blitt 16 og 17 år - og er aldri hjemme :(

    KOS DERE!! ♡

    ReplyDelete

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.