Er det en ting jeg er blitt
mye flinkere til etter at jeg ble mamma
så er det nok det å tilsette anledninger. Ofte
er det guttungen på 3,5 som minner meg
 på det og hverdagsglimtene er de jeg setter høyest. 
Om det så er snakk om et pledd i sofaen med
 noe å lese på, en varm kopp te, å dekke middagsbordet
 på stua med de litt finere asjettene eller det å si
ja til podens ønske om is til dessert selv
om det er en helt vanlig tirsdag. Jeg er nok
uten tvil blitt flinkere til å sette pris på hverdagen
 og de glimtene synes jeg man skal ta vare på, 
for det er tross alt hverdager 
det er flest av....



Her kommer 
mitt lille bidrag til NIB`s 
konkurranse, bare tilsett anledning
som de har i samarbeid
med Diplom-is



    
/



I`m in NIB`s contest this 
month called Just add an occation.
I have gotten a lot better at it
after i had my little boy and he to me
is a big reminder that we should all
enjoy that everyday bliss you can
achieve with the smallest things.
Sometimes like saying yes to his wish
of having a ice cream dessert
on an ordinary tuesday ;) 




Therese





4 comments

  1. Flott bidrag!!
    Nå fikk jeg lyst på is igjen - spiste og tok bilder i stad jeg og, hehe:))

    Lykke til ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Så koselig, tusen takk for det Har en drøm og selv lykke til :) Jeg var aldri noe is-glad før jeg møtte samboeren og fikk guttungen som arvet dessert genene til pappan sin. Det var vel ikke til å unngå at jeg ble litt preget av de to etter hvert ;)

      Delete
  2. Wonderful, seducing pictures!!! Ohhh
    Happy Sunday
    Elisabeth

    ReplyDelete
    Replies
    1. So happy to hear that :) Thank you such much for a sweet sweet comment and happy sunday to you too Elisabeth :*

      Delete

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.