Selv om jeg er aller mest opptatt av å leve i nuet
med tanke på svangerskapet jeg er i, så er det ikke til
å unngå at tankene vandrer mot vår/sommer og flytting
til neste år. Litt av grunnen er jo nettopp fødselen på nyåret
og vi forsøker å gjøre unna litt før vi kommer til selve
flytten også for den blir vel hektisk nok med to små. 


Med mindre boareal og anderledes romdisponering
enn vi har pr. i dag så kommer vi ikke utenom at vi må la
noen av tingene våre gå. Her vi bor nå har vi spisebord
både på stua og kjøkkenet og en av dem må desverre
ryke til neste år. Jeg vil jo gjerne ha med meg
Eames stolene som står på kjøkkenet videre og med
nok en tripp trapp stol til veslemor som skal rundt spisebordet
kan det se ut som om det er Bjursta bordet med Henriksdal
stolene fra ikea som blir igjen her oppe. 

Her vi bor nå har vi plass til 6 rundt 
det største bordet og siden vi snart teller
4 personer bare oss i familien så ønsker vi oss et spisested
 til 8. Bordet har vi i grunnen allerede for på kontoret bruker vi
et spisebord fra Ikea som skrivebord. Det tar vi med oss videre,
bruker som spisebord i nytt hus og kompletterer heller med
et par nye stoler. Etter å ha sett oktobernyheten til Ikea, 
stolen Janinge designet av form us with love må jeg si et
par slike står høyt opp på ønskelisten. 
Det gjør også et par av de nye jerngrytene deres
og en Vråby matte. Tøft som bare det!
Tenk at jeg snart kan gå på Ikea
å se på nyhetene deres, ikke bare nyte og lengte
via katalog og bilder på nett her fra nord.

Ikea, i`m coming home...


    

/



Some news from Ikea this fall.
The Janinge chair designed by form us with love
is definitely going on my wishlist for our new
apartment next summer. That, their new iron pot
and the chess board rug Vråby.




Therese 




chair ∣ janinge
iron pot ∣ senior
rug ∣ vråby
pictures from ikea





Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.