pictures by me ∣ mug by Jonathan Adler ● Zanz ∣ black notebook from pb home ● Hummingbird interior 
∣ pen from Tine K Home ∣ shell necklace and bowl from Love Warriors 








Noen onsdagsbilder fra heimen. 
Jeg koser meg med te, leser litt og drømmer
meg til vårsol og varmere dager. Enda så glad jeg 
er i vinteren så ser jeg frem til å tusle ut i bare en topp
og småsko. I sommer kommer jeg nok til å 
gå bohemsk i stilen tror jeg etter at jeg 
fikk dette nydelige skjellsmykke fra Love Warriors
vårkolleksjon som kommer i april. 
Jeg gleder meg, for dette var nydelig.
Tusen tusen takk






/





I am, as so many others looking
forward to spring. Walking in the warm 
sun in a blouse and ballerinas ♥
I received a beautiful shell necklace from Love Warriors 
spring collection the other day and i loved it. 
No doubt i`m going bohemian this summer...








Therese 





1 comment

  1. I´m so in love...with this coffee mug :-) sunny greetings from Germany, geisslein

    ReplyDelete

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.