pictures by me ∣ vase Day home ∣ basket Love Warriors ∣ glass bell Miss Ètoile  ∣ deer Berthas ∣ mug Kremmerhuset










Endelig kom dagen lillemann har ventet 
så uendelig lenge på. Helgen er over og 3 år`s dagen
likeså. Nå er han offisielt stor gutt og lekebilbeholdningen 
ble til guttens store fryd enda litt større. Vi så vårt snitt i å holde det til 
familie og venner i år også for han skjønner ikke helt dette bursdagsprinsippet
enda, bortsett fra dette med at man får pakker selvfølgelig. De er tross alt 
ikke så gamle før de snapper opp akkurat den ;) Og det fikk vi i grunnen 
bekreftet da gutten kunne fortelle at det stod God Jul på alle 
kortene som fulgte med pakkene. Men neste år, da er det nok ingen vei 
utenom barnebursdager og det er nok siste gang mamman kan tillate seg å være så
 søt og "gullete" i dekoren også tenker jeg. Det er vel strengt tatt det siste året
 mamman har noe som helst hun skulle sagt når det gjelder dette tenker jeg. 
Sannsynligvis står sjørøver, fotball og indianerbursdager
på plakaten i årene som kommer. Men jeg tar nok det søte 
dådyret med meg videre tenker jeg. Det kan jo dukke
opp en lillesøster en eller annen gang ;) 





/




Our (big) little boy
celebrated his 3`rd birthday
this weekend. I still have some saying in the
decorations so it was sweet and golden this year.
But i do realize it`s probably the last year i get 
to deside anything when it comes to the decorations. 
I`m guessing it will be pirate or football theme next 
year, and not because mommy says so ;)   







Ha en fortsatt fin dag alle sammen.


Therese 








Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.