{credit} pictures by me | tea cup from indiska | candle from voluspa | vase is a reused bottle









En uke igjen til advent!!
ÈN uke?? Jeg synes ikke det er lenge
siden jeg pakket ned plaskebassenget til lillemann
etter endt sommer og gledet meg til høsten. Høsten har
tydeligvis kommet og gått uten at jeg helt har rukket
å få med meg når årstiden gikk fra det ene til det andre for nå er
det full vinter utenfor stuevinduet mitt. Vinden uler, leiligheten lukter
deilig av nybakte pepperkaker og de små eskene som skal fylles
med småtterier til lillegutts adventskalender ligger klar.
Så ja, høsten er tydeligvis forbi og fort gikk den!

Bloggelyst og inspirasjon
kan jeg vel heller ikke skryte voldsomt
av i høst, men som alle vet er jo julen bloggehøytiden over
alle så jeg kommer nok sterkt tilbake ;) Men først kommer noen bilder
fra oktober da jeg plukket opp igjen en gammel hobby jeg nesten
hadde glemt, bretting av origami svaner. De ble hengt på
noen høstlige kvister og tar alt for stor plass i denne
lille leiligheten men som jeg ikke har hjerte til å
kvitte meg med. Noen som kjenner
seg igjen? :)

"Vasen" som de står i stod på utsiden
av glasscontaineren en gang jeg var på gjenvinninga
i sommer. Jeg har vel ikke for vane å plukke med
meg ting som andre har kastet der, men denne
var alt for kul til å reise fra.




-




 I cant belive it´s almost christmas
because i kind of missed when fall changed into winter.
Time goes by so fast, i sometimes find myself 
wondering what i was doing and where i was 
when it did. I`m not a fan of that feeling 
because it means i forgot to enjoy it while
it lasted. And since i`m not quite ready for christmas yet, 
here are some pictures from my autumn decorations
and DIY origami swans.... 






Ønsker deg en fortsatt fin mandag.

Stor klem fra Therese






Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.