{credit} pictures by me | tipi play tent from  Moozle | little blue plane from Baghera / Hoppsalantan | curtains with stars from Princess | furniture Ikea
 mobile over the bed from Djeco / Sprell | deer hanger Puhlmann / Ting | party hat from Colette Bream  
storage boxes with stripes and dots from Søstrene Grene | bird lights from Ikea (old) 





Nok en epoke er over. 
For en drøy måned siden bestilte vi en ny seng 
til lillemann som plutselig ikke er så liten lengre. I dag kommer den og siden 
den både er litt bredere og lengre enn den han allerede har ryker tipien ned til 1. etasje nå 
når plassen blir litt knapp på rommet hans. Sentimental som jeg tross alt er måtte jeg forevige 
det aller første rommet hans slik det står nå også. Kunne jo strengt tatt vist frem dette 
rommet tidligere for alt har stått slik siden høsten i fjor. Men ting tar tid når man 
bor i nord og må vente på det rette fotolyset ;) 

Tipien er kjøpt av en koselig dame i Nederland, bestilt via Moozle.
Jeg var så glad da jeg fant den og postgangen har vel aldri vært så lang
tror jeg. Jeg saget til stokkene, strøk tipien og ordnet alt mens mens lillemann var i 
barnehagen som en overraskelse til han skulle komme hjem. Bare for å 
finne ut at gutten var livredd hele tipien. Den kunne gjerne stå der, men inn skulle han 
aldri i livet. Nå på vårparten var det ikke like skummelt lengre så til nå har han vel vært inni 
et par-tre ganger. Men mor i huset gir likevel ikke opp håpet om at tipien 
skal bli et yndet sted å kose seg så nå skal det ned i 1. etasje. 


Under bildene har jeg lenket til steder der 
noen av sakene er kjøpt. Bortsett fra de stripete og prikkete eskene 
fra Søstrene Grene er det lite her som er nyinnkjøpt så noe 
finnes sikkert å få tak i enda mens andre ting ikke. 




-


My little boy`s first room,
soon to be a bit diffrent when the baby crib
goes out and a new and bigger bed 
goes in. Gosh, time flies!!! 





Håper du finner litt inspirasjon 
og kos deg med helgen. 



Klem fra Therese






Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.